NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Lewis Dariusz Mazurkiewicz - PSP ET+EU - 699 Dominik Wartecki - serwer SMS Prelegenci Kinecki Sengun - Insider Łukasz Madej - (bitde) EU 2016

Firmy


Beyond.pl od 2005 r. dostarcza pełen zakres usługi związanych z infrastrukturą IT dla biznesu, w tym usługi data center i cloud computing. Firmę na rynku wyróżnia kompleksowe podejście do potrzeb klienta. Beyond.pl jest pierwszym w Polsce neutralnym telekomunikacyjnie centrum danych, co pozwala klientom na swobodę wyboru operatora i gwarantuje najlepszą jakość usług łączności. Firma jest także twórcą pierwszej polskiej publicznej chmury obliczeniowej - e24cloud. Z infrastruktury Beyond.pl korzystają m.in.: Amica, Castorama,Concordia Ubezpieczenia,  Veoalia (dawn.Dalkia), Data System Group, Euroflorist, Golden Submarine, Hicron, Hochtief Polska, IAI SA, , Level3, Money.pl, Nokaut, RETN, 2ClickShop.


Bitbe.co  Operator płatności Bitcoin funkcjonuje na polskim rynku od kilku miesięcy obsługując już kilkadziesiąt tysięcy transakcji miesięcznie. Bitbe.co to idealne rozwiązanie dla ecommerce. Dzięki akceptacji Bitcoin Twoi klienci  mogą dokonywać płatności z dowolnego miejsca na świecie w kilka sekund, bez zbędnych kosztów. Prowizja dla sklepów internetowych w systemie bitbe.co wynosi 0%, a jego twórcy dbają o szeroką promocję miejsc akceptujących tę formę płatności. Zupełnie bez żadnych kosztów trafisz do nowej grupy odbiorców, stając jednocześnie w czołówce najbardziej innowacyjnych platform online.

 

BidLab Firma technologiczna, która zbudowała autorski system typu DSP do zakupu, emisji oraz optymalizacji kampanii reklamowych w modelu RTB i programmatic buying. Demand Side Platform(DSP) pozwala w łatwy sposób tworzyć  i kontrolować kampanie dla klientów w modelu RTB na szybko rosnącym i zmieniającym się rynku. Bidlab to rozwiązanie dla wszystkich agencji i domów mediowych, które na bazie stabilnej technologii i dostępu do ekosystemu RTB chcą budować i rozwijać swoje kompetencje w obszarze programmatic media buying.

 

BLIK  Powszechny system płatności mobilnych to projekt Spółki PSP, której udziałowcami jest sześć polskich banków (Alior Bank, Bank Millennium, Bank Zachodni WBK, ING Bank Śląski, mBank, oferujący usługi również pod marką Orange Finanse, PKO Bank Polski oraz Inteligo), obejmujących swym zasięgiem ok. 60 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Z BLIKA może korzystać ponad 1,4 miliona użytkowników, a od uruchomienia systemu dokonano ok. 2 milionów transakcji. BLIKIEM można płacić w ponad 130 tysiącach terminali płatniczych w sklepach stacjonarnych, kawiarniach i lokalach usługowych oraz w większości polskich sklepów internetowych. Za pomocą BLIKA można także wypłacić w bezpieczny sposób gotówkę z większości, bo z około 14,5 tys. bankomatów.

 

Bluerank Biznesowy partner największych firm w Polsce i na świecie, świadczący usługi z zakresu marketingu internetowego. Specjalizuje się w kampaniach w wyszukiwarkach internetowych (SEO/SEM) oraz w wykorzystaniu analityki internetowej do rozwoju biznesu. Jedyna polska agencja nagrodzona przez światowych ekspertów statuetką European Search Award oraz prestiżowym tytułem National Champion Poland w konkursie European Business Awards. Agencja aktywnie działa w kilku kluczowych organizacjach branżowych, w tym m.in. IAB, e-Commerce Polska, SEMPO oraz Digital Analytics Association. Obecnie agencja realizuje projekty e-marketingowe dla ponad 100 klientów na sześciu kontynentach. Do tej pory zaufali jej m.in. 3M, Agito.pl, Allegro [NASPERS], Amnesty International, Ceneo.pl, Dbam o Zdrowie, Deutsche Bank, Inter Cars, Kazar, Leroy Merlin, mBank, Media Expert, Mennica Polska, Mitsubishi Motors, nazwa.pl, Panorama Firm, Rainbow Tours, Rajapack, Redcoon, Rossmann, Smyk, Stena Line oraz Telepizza.

Brain Tracking zajmuje się tworzeniem: oprogramowania do badań z wykorzystaniem nowych technik badawczych takich jak eye tracking, neuromarketing, Face Reading ; oraz oprogramowania do analiz statystycznych,machine learning-owych i wizualizacji danych. Prowadzimy szkolenia, pomagamy wdrażać nowe metody badawcze w innych firmach. Prowadzimy także badania UX, reklam, gier i na zamówienie klienta w innych dziedzinach.

 

Dealavo Smart Prices Analityczne narzędzie ecommerce zaprojektowane dla właścicieli sklepów internetowych oraz producentów. Dealavo przy pomocy najnowocześniejszych technologii dopasowujących produkty, jak machine learning i fuzzy match, monitoruje ceny w Internecie i przedstawia je użytkownikowi w dogodnej formie przez aplikację webową oraz za pośrednictwem historycznych raportów cenowych. Dzięki narzędziu możesz w łatwy i szybki sposób monitorować ceny Twoich produktów u konkurencji oraz u odbiorców. Dealavo Smart Prices to produkt firmy CodiLime®.

 

Deltavista Działająca od 1994 r. międzynarodowa Grupa Deltavista z siedzibą w Szwajcarii stworzyła wiodące biura danych gospodarczych i zarządzania ryzykiem kredytowym w Austrii, Niemczech, Szwajcarii i Polsce.  Przy wykorzystaniu autorskiej platformy technologicznej DSPONE wspiera w efektywnym podejmowaniu decyzji setki Partnerów m. in. z sektorów: telefonii, usług finansowych, windykacji czy e-commerce. Innowacyjne rozwiązania i nowe technologie, połączone z wieloletnim doświadczeniem gwarantują najwyższą jakość usług. Podstawowa oferta Deltavista to standaryzacja i normalizacja danych, identyfikacja podmiotów oraz powiązań między nimi, wykrywanie prób wyłudzeń w czasie rzeczywistym, integracja wielu źródeł danych, ocena scoringowa oraz automatyzacja decyzji.

 

DoubleClick by Google is an integrated ad technology platform that enables agencies and advertisers to more effectively create, manage and grow high-impact digital marketing campaigns. DoubleClick Digital Marketing brings together world-class solutions to help buyers run holistic digital marketing programs across multiple channels. These solutions work together, accessible from a single UI and workflow, which helps buyers run digital marketing programs across multiple channels.

 

Focus Telecom Polska Działa w branży ICT od 2008 roku. Oferuje innowacyjne rozwiązania z obszaru business automation & communication świadczone w chmurze. Autorska platforma komunikacyjna firmy – Focus Contact Center – została wyróżniona jako „Najlepszy Produkt dla Biznesu” w latach 2014 i 2015 oraz „Najlepszy produkt dla MSP 2015” w rankingu Gazety Finansowej, w kategorii telekomunikacja. Focus Contact Center to narzędzie do wielokanałowej komunikacji, efektywnych działań sprzedażowych i zarządzania bazami danych w telemarketingu oraz obsłudze klienta. Firma dwukrotnie znalazła się w czołówce rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe (2011, 2012). W kwietniu 2014 r. fundusz z grupy MCI Management zainwestował w spółkę blisko 4 mln zł. Więcej informacji o firmie: www.focustelecom.pl

 

FreshMail Nowoczesny, intuicyjny i profesjonalny system do email marketingu. Powstał w 2008 roku jednak od tego czasu nieustannie się rozwija, dzięki bliskiej współpracy z Klientami, każdego dnia FreshMail jest udoskonalany, tak aby spełniał coraz nowsze wymagania i był najlepszym systemem do email marketingu na świecie. FreshMail to jednak nie tylko niezawodny system, także zespół profesjonalistów, specjalizujących się w kompleksowej obsłudze działań z zakresu email marketingu. Dzięki ich zaangażowaniu FreshMail jest najczęściej nagradzaną agencją za działania email marketingowe w Polsce.

 

Frosmo Powstała w 2008 roku w Finlandii - jest dobrze znana fanom gier komputerowych on-line. Od roku 2011 Frosmo dostarcza rozwiązania dla ecommerce wykorzystując doświadczenia w śledzeniu zachowań graczy w sieci do optymalizacji rozwiązań stosowanych w handlu elektronicznym. Obecnie Frosmo optymalizuje ponad 70% transakcji internetowych w Skandynawii oferując metodę developerską bazującą na technologii JavaScript, która umożliwia dokonywanie dowolnie złożonych modyfikacji bezpośrednio w przeglądarce użytkownika. Pozwala ona ominąć ograniczenia związane z platformą ecommerce, systemem CMS oraz innymi rozwiązaniami back-end'u co daje ogromne możliwości personalizacji kontentu na stronie, a w efekcie optymalizacji procesu zakupowego i podniesienia konwersji.

 

Insider is a predictive marketing & real-time web/mobile personalization technology platform, having offices in London, Moscow, Dubai, Warsaw and Istanbul. Insider’s predictive segmentation, dynamic A/B testing and behavioral targeting engine define highly targeted customer segments and present each individual with dynamically personalized landing pages, messages, offers and product recommendations, resulting in higher conversion rates and ROI. We work with such companies as: eBay, MediaMarkt, Master Card, Lacoste, Yves Rocher, McDonald’s, Carrefour, Toyota, Aramex, CNN, Time Out Dubai and many others. As a market leader in existing & prospecting markets, our mission is creating data-driven & data-centric online businesses.

i-systems tworzy dedykowane oprogramowanie ecommerce dla handlu i dystrybucji. Zajmuje się całościowo projektami, włączając rozwiązania omnichannel retailing, cloud hosting, czy systemy B2B. Wszystkie rozwiązania opiera na autorskim oprogramowaniu, które jest rozwijane przez ponad 60-cio osobowy zespół. Wśród klientów firmy znajdują się takie marki, jak 5.10.15., Bielenda, Big Star, Dalia, Hendi, Interoptyk, Mammut, Monnari, NewBalance, R-GOL, RunColors czy Sugarfree. W ostatniej edycji rankingu Deloitte Technology Fast500, spółka znalazła się wśród najszybciej rozwijających się firm technologicznie innowacyjnych w Europie.

 

Netsprint lider marketingu technologicznego, współtworzy polski ekosystem reklamowy w obszarach: reklamy kontekstowej: Adkontekst - największa polska sieć reklamy kontekstowowo-behawioralnej, content marketingu: ContentStream - największa w Polsce sieć content marketingu, audience targetingu: platforma DMP Netsprint Audience, personalizacji: silnik rekomendacji Netsprint Adserver i moduł Related Content, e-commerce: dotarcie do nowych klientów i dynamiczny retargeting Adkontekst eCommerce (w tym RTB Adfocus) oraz wyszukiwarka dla e-sklepów Netsprint Search. Netsprint umożliwia reklamodawcom dotarcie do ponad 90% polskich internautów na wszystkich największych polskich portalach i serwisach tematycznych.

 

Polskie Badania Internetu Organizacja utrzymująca rzetelne standardy badań polskiego internetu.  Istnieje od 2000 roku,  jej udziałowcami są najwięksi wydawcy internetowi w Polsce: Agora SA, Grupa Onet,  Ringier Axel Springer, WP.pl, GG Network, Grupa ZPR Media, Interia.pl, Polska Press Grupa, Redefine. Wyróżnia nas wiedza ekspercka w zakresie badań internetu i pomiaru sieci w Polsce. Sztandarowym projektem PBI jest badanie Megapanel PBI/Gemius, które jest standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych i źródłem wiedzy o polskich użytkownikach internetu. PBI z sukcesem realizuje, cieszące się dużym zainteresowaniem klientów, badania marketingowe typu: ad-hoc, syndykatowe oraz, wypełniając misję edukacyjną, badania niekomercyjne. PBI angażuje się w prace European Media Reasearch Organisations (EMRO) – europejskiej organizacji skupiającej podmioty związane z pomiarem mediów oraz I-COM. Należy do Związku  Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Dbając o wysokie standardy działania, kierujemy się wytycznymi kodeksu Europejskiego Stowarzyszenia Badania Rynku i Opinii ESOMAR, który określa standardy prowadzenia przedsięwzięć badawczych.

 

Practicology We are a multichannel and ecommerce consultancy with a difference. All of our ecommerce consultants have experience and insight from working in the multichannel teams of successful retailers. Practicology offers an end-to-end service to ecommerce and multichannel retailers. We help you formulate a winning strategy underpinned by sound commercials, and supported by the right skills, processes and technology. Our consulting services combine strategy with practical support for clients of all sizes and levels of digital maturity. We deploy the combined skills and experience of a team who’ve all worked in multichannel and ecommerce roles to advise you on your challenges, and then help you implement changes so your business can profitably grow.

 

Predictes Tworzymy zaawansowane serwisy i sklepy internetowe w modelu B2C/B2B bazujące na systemie firmy Kentico oraz rozwiązania oparte o platformę chmury obliczeniowej Microsoft Azure. Projektujemy, wdrażamy i wspieramy firmy przy budowie rozwiązań zwiększających sprzedaż online przy udziale strategii Omnichannel i Marketing Automation. Jesteśmy partnerem technologicznym dla działów marketingu i sprzedaży. Współpracujemy z agencjami marketingowymi, reklamowymi i interaktywnymi z Polski i zagranicy. Ważny element notowanej na giełdzie grupy firm technologicznych należących do APN Promise S.A.

 

Przelewy24  Internetowy serwis pośredniczący w przekazywaniu płatności pomiędzy Klientem i Beneficjentem. Kładzie ogromny nacisk na dostarczanie najwyższej jakości aplikacji i profesjonalnych usług. Oferta serwisu Przelewy24 stanowi najszerszą ofertę na rynku płatności elektronicznych. Dzięki Przelewy24 udostępnią Państwo swoim klientom ponad 50 różnych kanałów płatności. Aktualnie obsługujemy 37 banków w Polsce, umożliwiamy realizację płatności kartami płatniczymi w tym Visa, Mastercard, American Express, udostępniamy elektroniczny wielowalutowy portfelPayPal, Moneybookers oraz usługę SMS Premium. Ponadto w skład naszej oferty wchodzi innowacyjny system ratalny, możliwość obsługi e-przelewów i kart kredytowych na rynkach zagranicznych w tym: Czechy, Słowacja, Węgry, Bułgaria, Rumunia, Słowenia, Chorwacja, BiH, Litwa, Łotwa, Estonia, płatności rekurencyjne (np. za subskrypcję) oraz obsługa płatności mobilnych (dostarczamy gotowe biblioteki do aplikacji mobilnych, zapewniamy obsługę płatności dla stron light na urządzeniach mobilnych). W ostatnim czasie wprowadziliśmy również nową metodę płatności FerBuy, z odroczonym terminem płatności do 14 dni „Kup teraz, zapłać później”

 

SALESmanago Jest jednym z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing Automation i największą w Polsce platformą tego typu, z którego korzysta ponad 5000 firm w 40 krajach. SALESmanago oferuje narzędzia do identyfikacji osób wchodzących na stronę WWW i monitorowania ich zachowania w Internecie. Budowa unikalnych profili behawioralnych konkretnych osób w bazach klientów umożliwia zautomatyzowanie i spersonalizowanie procesów marketingowych realizowanych w kanałach e-mail marketing, sieciach reklamowych, w kanale mobilnym, sprzedaży bezpośredniej, oraz za pośrednictwem dynamicznej treści na stronie WWW klienta.

 

SalesMedia Marka agencji performance marketingowej Cube Group dedykowana sklepom internetowym, rozwijająca programy partnerskie w modelach CPS (Cost Per Sales) i CPO (Cost Per Order), wykorzystująca display, e-mail remarketing, marketing automation w celu skutecznego generowania sprzedaży. Od 2012 roku marka ta wygenerowała ponad 600 000 transakcji sprzedaży dla największych e-sklepów, jak Empik, Groupon, MediaMarkt, Saturn, Nexterio itd. To właśnie ta marka skutecznie wspiera sprzedaż online m.in. Vistuli, Wólczanki i RTV Euro AGD. W 2015 roku we wrześniu świętowała równo 3 lata działalności, została również wyróżniona w konkursie Ekomersy w kategorii Usługa wspierająca generowanie sprzedaży.

 

Platforma SerwerSMS.pl Dostarcza skuteczne narzędzie marketingu mobilnego, pozwalające na prowadzenie profesjonalnej komunikacji w biznesie, przez instytucje publiczne oraz w obszarze B2C. SerwerSMS.pl umożliwia m.in. realizację kampanii mobile i mikropłatności – masową wysyłkę SMS, MMS, VMS, odbiór SMS-ów i MMS-ów, pobieranie opłat przez SMS za artykuły na stronach www, dostęp do strony, czy też prowadzenie konkursów, loterii czy sond wśród odbiorców. SerwerSMS.pl to jedyna platforma komunikacji SMS, MMS, VMS dostępna na wszystkie urządzenia.

 

Whites Jest jedną z pierwszych firm specjalizujących się w tzw. white hat SEO, budowaniu obecności marek w internecie w oparciu o content marketing i działania performance. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Orlen, PayU, Still, Mustache, Superkoszyk, Sporticos, Norauto, AmeriGas, ABCzdrowie.pl i inni.

//