NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Lewis Dariusz Mazurkiewicz - PSP ET+EU - 699 Dominik Wartecki - serwer SMS Prelegenci Kinecki Sengun - Insider Łukasz Madej - (bitde) EU 2016

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Marek  Broda

Marek Broda

dyrektor operacyjny, SALESmanago

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W firmie Benhauer zajmuje się edukacją rynku w zakresie Marketing Automation oraz funkcjonalności systemu SALESmanago. W obszarze edukacji prowadzi szkolenia online, przygotowuje materiały i artykuły informacyjne oraz organizuje wydarzenia dotyczące Marketing Automation w Polsce.

Przemysław  Bryk

Przemysław Bryk

senior e-commerce program manager, SalesMedia (Cube Group)

Współpracuje z największymi partnerami e-commerce w Polsce, prowadząc programy partnerskie rozliczane za sprzedaż (Merlin.pl, Nexterio, Sarenza, Pizzaportal, Empik.com) w ramach sieci SalesMedia (Cube Group), dedykowanej dla klientów e-commerce. W ramach współprowadzonych przez niego działań SalesMedia wygenerowała już ponad 600 000 sprzedaży.

Łukasz Duda

Łukasz Duda

chief revenue officer, członek zarządu, Netsprint

Od ponad 10 lat związany z Netsprint, gdzie współtworzy najważniejsze produkty i usługi reklamowe. Odpowiadał m.in. za budowanie i rozwój oferty reklamowej sieci Adkontekst oraz strategiczne relacje z klientami, partnerami i resellerami. Wspierał budowanie mediaplanów i strategii dla kluczowych klientów sieci Adkontekst - m.in. takich firm, jak Allegro.pl, Bankier.pl, Money.pl, NBP, Wakacje.pl, Travelplanet, OMC Motors, Ebay, Expekt, Militaria.pl, Agito.pl czy ESKK. Obecnie jest również aktywnym członkiem zespołów eksperckich - grup roboczych IAB oraz projektowych w ramach struktur Netsprint. Łukasz Duda ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing (Politechnika Warszawska) oraz jest absolwentem stacjonarnych studiów doktoranckich KNoP (SGH).

Andrzej  Garapich

Andrzej Garapich

prezes zarządu, Polskie Badania Internetu

Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora i właściciela projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji Spółka PBI uruchomiła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu.  Jest przewodniczącym Rady  Badania Megapanel PBI/Gemius a także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem Rady Programowej Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych przy MAiC.  Był członkiem Rad Programowych szeregu konferencji dotyczących badań i internetu. Autor kilkudziesięciu artykułów i publikacji na temat badań internetu i marketingu internetowego. Wykładowca Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz uczelni Łazarskiego. Wielokrotnie występował także na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24

Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i  nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń.  W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń  rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.

Jakub  Kot

Jakub Kot

dyrektor zarządzający, Dealavo

Z wykształcenia magister inżynier informatyki Politechniki Warszawskiej. Karierę zawodową zaczynał w roku 2010, jako programista w Gadu-Gadu, brał także udział w pracach nad grą CityRace.me. W styczniu 2013 został programistą w zespole CodiLime, w którym przeszedł ścieżkę od programisty, poprzez Product Managera do dyrektora projektu Dealavo. Wśród swoich największych osiągnięć zawodowych wymienia tworzenie z CodiLime rozwiązań Business Cloud i Software Defined Networking dla amerykańskiej spółki NTT Innowation Institute Inc.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Mark  Lewis

Mark Lewis

deputy CEO, Practicology

Mark is a highly respected ecommerce consultant who leads platform selection projects. He has an extensive background in technology and retail management.

He has worked in retail management and technology for over 25 years, and in ecommerce for over 16 years; managing, or involved at a senior level, with projects to launch or improve online businesses for the likes of River Island, New Look, Oasis, Burberry, Ted Baker, La Senza, Space NK, Hotel Chocolat and HQHair, among others.

Born into a retailing family, he built a 12-store chain of fashion and outdoor clothing stores, Terra Firma, and then went on to become IT Director of a new retail venture from the creator of River Island.

After a period as senior manager in a £9m technology start-up, Mark was invited by the CEO of River Island to assist the business with its first ecommerce venture, and thus started his work as an ecommerce consultant.

Mark holds a Bachelor of Music degree.

Anna  Łowczowska

Anna Łowczowska

PR & Marketing Manager, FreshMail

Absolwentka zarządzania i marketingu internetowego. Od 5 lat odpowiada za promocję FreshMaila. Organizatorka konferencji email marketingowych M@il My Day oraz Poranków z email marketingiem. Prywatnie fanka dobrej kuchni. W firmie znana z genialnych nalewek, perfekcyjnych muffinów i sporych pokładów sarkazmu.

Jan  Łożyński

Jan Łożyński

technology marketing manager, Predictes

Zafascynowany możliwościami, jakie oferują nowoczesne narzędzia marketingowe. Wyznaje zasadę, że modne technologie, jak marketing automation, wykorzystywane bez pomysłu to droga do katastrofy. Jest pewien, że holistyczne spojrzenie na potrzeby użytkowników, strategię i produkt pozwoli zdobyć serca (i portfele) klientów.

Zuzanna  Łuszczewska

Zuzanna Łuszczewska

manager ds. marketingu, Beyond.pl

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego i Studiów Podyplomowych z Marketingu Internetowego na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Zainteresowana szeroko pojętym e-marketingiem, a w szczególności analityką internetową i zgłębianiem tego, co kieruje zachowaniami konsumentów. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w agencjach marketingowych i eventowych, jednak szybko dostrzegła potencjał drzemiący w branży IT. Obecnie pełni rolę Managera ds. Marketingu w Beyond.pl – m.in. jest zaangażowana w rozwój największego polskiego centrum danych i edukację przedsiębiorstw w obszarze wykorzystania chmury obliczeniowej.

Łukasz  Madej

Łukasz Madej

product development lead, Bitbe.co

Od 8 lat związany z marketingiem internetowym, specjalista SEO oraz SEM. Od 3 lat związany z tematyką kryptowalut, entuzjasta zastosowań Bitcoin w ecommerce. Założyciel oraz CEO  bitbe.co - operatora płatności Bitcoin oraz kantoru internetowego Bitcoin cryptoins.com. Z powodzeniem wdraża rozwiązania umożliwiające sklepom internetowym akceptację płatności Bitcoin, dbając jednocześnie o promocję samej ideii kryptowalut jak i miejsc akceptujących tę formę płatności.

Przemysław  Matyjaszczyk

Przemysław Matyjaszczyk

sales director, Agencja Whites

Sales Director w Agencji Whites specjalizującej się w White hat SEO, budowaniu obecności marek w Internecie, w oparciu o content marketing i działania performance. Z branżą internetową związany jest od 7 lat. Wcześniej w Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie pracował na stanowiskach m.in. koordynatora ds. sprzedaży regionalnej oraz kierownika sprzedaży. Kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora S.A.), w której odpowiedzialny był za rozwój polityki produktowo – sprzedażowej. Następnie pełnił stanowisko E-commerce managera w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce, takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Jest Absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Dariusz  Mazurkiewicz

Dariusz Mazurkiewicz

wiceprezes zarządu, Polski Standard Płatności

W okresie od 2010 do 2014 roku związany był z firmą SkyCash Poland SA, w której jako Prezes Zarządu tworzył SkyCash – innowacyjną na rynku usługę płatności mobilnych.
W latach 2008 – 2010 pełnił funkcję Prezesa Zarządu w Bauer-Weltbild Media, rozwijając sprzedaż multichannel w segmencie mediowym. W latach 2006 – 2008 był wiceprezesem zarządu i dyrektorem finansowym w Interia.pl SA w Krakowie. Od 2002 do 2006 roku zajmował stanowiska finansowe – kontrolera zarządzania, a następnie dyrektora finansowego w centrali Grupy Michelin we Francji. Jest absolwentem zarządzania finansami na Akademii Ekonomicznej w Katowicach oraz Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej. Posiada doświadczenie w obszarze finansów przedsiębiorstw, e-commerce oraz direct marketingu.

Jarosław  Miszczak

Jarosław Miszczak

head of client service, Bluerank

Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży SEO/SEM, które wykorzystuje obecnie w Bluerank. Zajmuje się koordynowaniem i organizacją pracy działu obsługi klienta oraz nadzoruje realizację projektów dla kluczowych klientów Bluerank:Inter Cars, Mitsubishi, ING, Gaspol, PKO Życie, Rainbow, Ernst&Young, nazwa.pl, Skanska, Feu Vert.

Tomasz  Paprocki

Tomasz Paprocki

dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej, Focus Telecom Polska

Związany z rynkiem telekomunikacyjnym od 12 lat. W Focus Telecom Polska  odpowiedzialny za sprzedaż i rozwój produktów korporacyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem systemu wielokanałowej komunikacji – Focus Contact Center.  Ekspert rynku call contact center w Polsce, wielokrotnie cytowany w mediach. Prelegent konferencji i kongresów branżowych oraz jeden z autorów FocusBloga, poświęconego szeroko pojętej tematyce IT i systemów komunikacyjnych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Paulina  Prachnio

Paulina Prachnio

Project Manager, FROSMO

Project Manager w FROSMO, skandynawskiej firmie dostarczającej rozwiązania IT do zarządzania wzrostem eCommerce. Odpowiedzialna za wdrażanie rozwiązań FROSMO bazujących na technologii JavaScript, umożliwiającej dokonywanie dowolnie złożonych modyfikacji bezpośrednio w przeglądarce lub na urządzeniu mobilnym użytkownika. Realizuje projekty dla kluczowych klientów w Polsce m.in. PLAY, Decathlon, Eventim. Absolwentka Politechniki Warszawskiej, związana z FROSMO od początku istnienia firmy na polskim rynku.   

Krzysztof  Rosiński

Krzysztof Rosiński

solutions consultant, Google

Solutions Consultant of DoubleClick Digital Marketing, technological platform that gives a holistic view on all marketing activities across Internet. He is responsible for business development in Central and Eastern Europe, where on daily basis he works with the biggest agencies, trading desks and direct clients on effective use of unique features and capabilities available on the platform. Previously employed for almost 7 years by Gemius where he managed several projects related to functional and methodological aspect of product development. He also created and led a team of software engineers and analysts, which was responsible for technological development and customer service of the main Gemius product, gemiusAudience, in Poland known as Megapanel PBI/Gemius. He has over 10 years of experience in the field of digital strategy and innovation. Currently also an active member of the IAB 'Programmatic' group.

Maciej  Rudziński

Maciej Rudziński

założyciel, Brain Tracking

Założyciel Brain Tracking i twórca Polskiej metody badania emocji. Neurokognitywista, programista i badacz. Wykonywał badania dla największych firm w Polsce w tym Coca Cola, Orange, Provident, TVP, One2tribe.  Stworzył i przeprowadził unikalne badania z wykorzystaniem eye trackerów, pomiaru aktywności mózgu i wypowiedzi konsumentów na portale internetowe, reklamy fizyczne jak i multimedialne.

Marcin  Rutkowski

Marcin Rutkowski

PR & marketing manager, i-systems

Absolwent dziennikarstwa na Uniwersytecie Śląskim i studiów podyplomowych z zakresu public relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Na co dzień zajmuje się komunikacją B2B i B2C e wCommerce. Humanista, który wierzy w IT.

Kubilay  Sengun

Kubilay Sengun

senior account director, Insider

An expert in the field of Online Marketing and Personalization . Senior Account Director in Insider - an international technology company specializing in personalization of websites and mobile applications. He gained his experience in such companies as Accenture and Ernst & Young, currently responsible for Insider customers from Central and Eastern Europe, like: Domino's Pizza, 4FunTV, Próchnik, MasterCard, eBay, DeliveryHero.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Ewa  Szczepaniak

Ewa Szczepaniak

marketing director, PizzaPortal.pl

Marketing Director at PizzaPortal.pl – the biggest platform in Poland to order food online. She is a dedicated marketer with a strong focus on online and behavioral marketing. Before Delivery Hero she gained experience in one of the Rocket Internet company in Berlin and in public relation agencies in Poland. Ewa’s specialties are strategic marketing planning, opportunity and trend identification, targeted and integrated promotional execution including all types of advertising. She is a person who is willing to constantly challenge the status quo and be an agent of change.

Wojciech  Szymczyk

Wojciech Szymczyk

kierownik e-commerce, Multikino

Pierwsze kroki w digitalu stawiał w pracy z bazami danych w brand grupach Marlboro i L&M w 2004r. Uczestniczył w pierwszych w Europie projektach e-marketingowych realizowanych przez centrale Philip Morris dla tych marek na polskim rynku. Od 2005r odpowiadał za cały rozwój strony i komunikacje marki Heyah w Internecie. Project manager programu lojalnościowego i serwisu Heyah Klub. W 2008 uruchomił komunikacje w serwisach społecznościowych FB, nk.pl oraz fotka.pl w każdym z nich budując największe fan page (Heyah jako pierwszy brandowany serwis miała ponad 100 000 fanów już w 2009r). Pod koniec 2010 został kierownikiem e-commerce w Netii. Odpowiadał za rozbudowę kanału sprzedaży internetowej (automatyzacja call center i nowa strategia mediowa). Uruchomił nowy serwis netia.pl podczas największego w historii marki rebrandingu w 2011. Działania w Internecie przyniosły 5 krotny wzrost udziałów kanału w sprzedaży w ciągu kolejnego roku. Od jesieni 2012 roku związany z siecią Multikino gdzie odpowiada za cały Digital. Na początku 2013 uruchomił aplikacje mobilną do sprzedaży biletów wspólnie z firmą Skycash. W 2015r odświeżył serwis Multkino.pl co pomogło potroić sprzedaż w kanale internetowym.

Piotr  Ślęzak

Piotr Ślęzak

CEO, ForProgress

Ekspert działający na styku biznesu i IT. Na co dzień pracuje jako manager i trener, prowadzący i realizujący złożone projekty doradcze i wdrożeniowe, szkolenia i warsztaty z zagadnień współpracy biznesu i  IT. W swojej karierze założył takie organizacje jak: Stowarzyszenie Jakości Systemów Informatycznych, CORRSE, ForProgress czy Oxford Acoustic. Od wielu lat jest członkiem Stowarzyszenia Jakości Systemów Informatycznych, Stowarzyszenia Inżynierii Wymagań i rad programowych wielu konferencji. Od kilkunastu lat zajmuje się tematyką rozwiązań IT i ich wsparciem dla biznesu. Koncentruje się na propagowaniu przekładania teorii metodycznych na praktykę. Od zawsze kieruje się biznesowym zastosowaniem dostarczanych rozwiązań. Zwolennik dopasowywania narzędzi do organizacji, a nie odwrotnie. W swoich działaniach przedkłada ludzi i współpracę między nimi ponad procedury, standardy i narzędzia. Doradzałem firmom z całego świata takim jak: PZU, Link4, GDII, Plus, Orange, T-Mobile, Netia, Play, Ericsson, Narodowy Bank Polski, BNP Paribas, PKO BP, Pekao SA, ABB, Sabre, Chèque Déjeuner, Delphi Automotive, Tieto, IDG, Wojskowa Akademia Techniczna oraz instytucjom rządowym np. Ministerstwu Finansów, Izbom Skarbowym, Izbom Celnym czy Agencji Rynku Rolnego. Regularnie występuję na najważniejszych konferencjach dotyczących innowacyjności i jakości w IT. Pisuje do takich czasopism jak Computerworld i QUALE. 

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz  Teodorczyk

Tomasz Teodorczyk

CEO, BidLab

Z branżą reklamy internetowej związany od 2006 roku. Karierę zaczynał w ARBOmedia Polska. W latach 2007-2012 wdrażał na polskim rynku innowacyjne rozwiązania predykcyjnego targetowania behawioralnego niemieckiej firmy nugg.ad. Odpowiadał za całość relacji z klientami, domami mediowymi i wydawcami, co istotnie przyczyniło się do rozwoju w Polsce sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu audience buying. Współtwórca Humanway – innowacyjnego systemu do rekrutacji online oraz Instream Media – sieci reklamy video. Obecnie prezes zarządu w BidLab – firmy technologicznej, posiadającej autorskie rozwiązanie typu DSP do zakupu, emisji oraz optymalizacji kampanii reklamowych w modelu RTB i programmatic buying.

Piotr  Uhruski

Piotr Uhruski

Chief Architekt, Deltavista

Pasjonat informatyki od czasów przed Internetem, czyli epoki Bajtka i Turbo Pascala. Absolwent informatyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Uczestnik projektów akademickich i współautor publikacji związanych z przetwarzaniem obliczeń w środowiskach rozproszonych. Związany z grupą Deltavista od początków jej działania, odpowiada za architekturę systemu wspierającego usługi biznesowe grupy na jednej platformie. Współtworzył globalny produkt Deltavista dedykowany ocenie ryzyka na rynkach zachodnich. Przygodę z Big Data rozpoczął budując system monitorowania zbierający i przetwarzający dane o ruchu, jakości obsługi klientów oraz wydajności przetwarzania. Tak zebrane doświadczenie biznesowe i analityczne wykorzystuje teraz w Deltavista Services Polska do tworzenia indywidualnych rozwiązań dla liderów branż leasingowej i pożyczkowej. Współtworzy i weryfikuje w działaniu nowe modele wykrywania wyłudzeń, oparte o konsolidację istniejących już danych z użyciem adresów a także użycie nowych informacji łączących pozornie odseparowane podmioty i wydarzenia. Prywatnie aktywny rowerzysta i fanatyczny czytelnik polskiej fantastyki.

Dominik  Wartecki

Dominik Wartecki

PR Manager, SerwerSMS.pl

W branży PR od 10 lat. Specjalizuje się głównie w wizerunku firm w sieci oraz działaniach social media. Swoje doświadczenie zdobywał pracując m. in w branży IT, bankowej i motoryzacyjnej. Na co dzień odpowiada za strategię marki SerwerSMS.pl oraz jej wizerunek na zewnątrz

//