NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Lewis Dariusz Mazurkiewicz - PSP ET+EU - 699 Dominik Wartecki - serwer SMS Prelegenci Kinecki Sengun - Insider Łukasz Madej - (bitde) EU 2016

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :-) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

09:00-09:15

Kawa/Networking#

09:15-09:30

Otwarcie konferencji Ecommerce Universe 2016#

09:30-10:05

The technology needed to deliver a Customer-centric multi-channel retail operation#

The speech is about using BigData - and related technologies –
to enable you to deliver the customer experience that will
drive your business forward. (wystąpienie w jęz. angielskim)

Jakie najnowsze narzędzia technologiczne
wspierają wielokanałową, kliento-centryczną
sprzedaż detaliczną? Jak BigData i pochodne
technologie pozwalają polepszyć customer
experience i zwiększyć sprzedaż. Których narzędzi używać?
Po raz pierwszy w Polsce Mark Lewis z Practicology! 

Mark  Lewis

Mark Lewis

deputy CEO, Practicology


10:05-10:20

Q&A z Markiem Lewisem#

Prowadzący:

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


10:20-10:50

Case study wdrożenia BLIKA w Multikino.pl#

BLIK podnosi radykalnie konwersję zakupową online, bezlitośnie odstawia klasyczne metody płatności.

Wojciech  Szymczyk

Wojciech Szymczyk

kierownik e-commerce, Multikino


10:50-11:00

Nasz klient nasz pan, czyli o tym jakie rozwiązania płatnicze rządzą polskim ecommerce#

• Nowoczesne rozwiązania płatnicze dla e-commerce i nie tylko
• Jakie metody płatności są najczęściej wybierane przez Polaków i dlaczego?
• Jak zachęcić klienta do dokończenia procesu płatności, nawet jeśli porzucił zamówienie?

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24


11:00-11:30

Kawa/Networking#

Sala A

11:30-11:50

Data Science spotyka polskie dane adresowe#

Wszystkie transakcje jakie przetwarzamy zawierają dane adresowe. Ta bogata informacja, jest niestety podana w formie tekstowej i niełatwo poddaje się automatycznemu przetwarzaniu. Klienci nie ułatwiają wykorzystania tych danych – liczne literówki, sposoby zapisu nazwy ulicy czy wymienne użycie kodów pocztowych potrafi wprowadzić duże zamieszanie. W jakim stopniu nowoczesne technologie IT usprawniają przetwarzanie tych danych? I czy mając te dane znormalizowane jesteśmy w stanie wyciągnąć z nich nieznane do tej pory informacje? Jakich odkryć szukają w adresach inne sektory?

Piotr  Uhruski

Piotr Uhruski

Chief Architekt, Deltavista


11:55-12:15

Big Data Analytics, Real Time Marketing and Predictive Segmentation in case study with PizzaPortal.pl#

The presenation will show how to optimise conversation rate by using Big Data, predictive segmentation, real-time segmentation and customer scoring in the new era of data driven marketing age based on the results from PizzaPortal.pl

Kubilay  Sengun

Kubilay Sengun

senior account director, Insider

Ewa  Szczepaniak

Ewa Szczepaniak

marketing director, PizzaPortal.pl


12:20-12:40

Strategia rozwoju eCommerce#

W wyniku przemian technologicznych i demograficznych eCommerce staje w obliczu wielu wyzwań. Rok 2016 otwiera się w eCommerce pod znakiem data-driven marketingu oraz szeroko pojętej optymalizacji customer experience (CX). Nie tylko zrozumienie i analiza potrzeb zmieniającego się profilu klienta, ale przede wszystkim możliwość dynamicznego tworzenia dedykowanego CX stają się kluczowym elementem strategii rozwoju eCommerce.

Paulina  Prachnio

Paulina Prachnio

Project Manager, FROSMO


12:45-13:05

Bitcoin przyszłość płatności online czy chwilowa moda#

Przedstawienie idei Bitcoina w świetle możliwości jakie stawia przed ecommerce. Dowiesz się czym jest Bitcoin i dlaczego zdobywa coraz większą rolę w świecie płatności online.

Łukasz  Madej

Łukasz Madej

product development lead, Bitbe.co


13:10-13:30

Jak powinien wyglądać NAPRAWDĘ dochodowy program partnerski na przykładach topowych e-commerce’ów? Gotowy przepis na program, który zarabia dodatkowe 3 mln (case study Home.pl)#

Tę prezentację można by reklamować hasłem „Stworzyli program, który przynosi dodatkowe 3 mln rocznie! Konkurencja ich nienawidzi” ;) ale liczby i porcja merytoryki nie potrzebują takiej reklamy. Z tej prezentacji dowiesz się:

• jakie są podstawowe składniki skutecznego programu partnerskiego?
• jak wyglądają programy partnerskie topowych e-commerce’ów?
• i przede wszystkim: jak wygląda rozłożony na czynniki pierwsze program partnerski Home.pl, który dzięki przemyślanej strategii i odpowiednim narzędziom e-marketingowym zarabia dodatkowe 3 mln.

Przemysław  Bryk

Przemysław Bryk

senior e-commerce program manager, SalesMedia (Cube Group)


13:35-13:55

Dlaczego mix Dynamic Ads i 3rd Party Data generuje większe przychody dla ecommerce?#

Personalizacja w reklamie czyli targetowanie one-to one oraz oparcie o dobrej jakości dane audience to najszybsza ścieżka do zwiększenia konwersji. Jak sprzedawać tym, użytkownikom, którzy chcą kupić, najlepiej zachęcić tych, którzy rozważają oraz zainspirować tych, którzy jeszcze nie potrzebują Twoich produktów? Poznaj audience buying i inne tricki inne dzisiejszego marketingu one-to-one. Zapraszamy!

Łukasz Duda

Łukasz Duda

chief revenue officer, członek zarządu, Netsprint


13:55-14:35

Obiad/Networking#

14:40-15:00

Wyzwania eCommerce w łączeniu systemów sprzedaży#

Systemy magazynowo księgowe, logistyka, marketing, franczyza, sieć sklepów stacjonarnych. Każdy z wymienionych elementów posiada własne procesy. Jak połączyć wszystkie w sprzedaży internetowej? O wyzwaniach w łączeniu systemów na podstawie zrealizowanych projektów dla takich marek jak 5.10.15., Bielenda, Big Star, Hendi, Interoptyk, Mammut, Monnari czy NewBalance.

Marcin  Rutkowski

Marcin Rutkowski

PR & marketing manager, i-systems


15:05-15:25

Jak pracuje umysł klienta. Nowe badanie preferencji klientów sklepów e-commerce#

Dzięki wykorzystaniu technik śledzenia wzroku, podglądania pracy mózgu, rozbudowanym testom i ogromnej ilości badanych produktów zaprezentujemy badanie marketingowe godne ery Big Data. Prezentacja pokaże ukrywaną stronę emocjonalnego podejścia klientów do zakupów i ich wewnętrznej segmentacji produktów opartej o zachcianki i skojarzenia. Dowiemy się na co naprawdę zwracają uwagę kupujący i jakie produkty powinny pojawić się w naszej ofercie nawet jeśli niekoniecznie będą się sprzedawać.


15:30-15:50

Strategie zarządzania cenami w ecommerce#

Na polskim rynku cena jest wciąż jednym z dominujących kryteriów przy wyborze produktu. W sytuacji gdy marże wciąż spadają walka ceną tylko po to by być najtańszym wydaje się śłepym zaułkiem i drogą do nikąd zarówno dla marki jak i dla dystrybutora. Budowanie spójnej i świadomej polityki cenowej jest kluczem do zarówno zbudowania lojalności u klienta jak i do zachowania marży na poziomie pozwalającym generować jak największy zysk.

Jakub  Kot

Jakub Kot

dyrektor zarządzający, Dealavo


15:55-16:15

Pierwsze wejście - pierwszy klient, czyli jak wystartować z dobrym jakościowo rozwiązaniem ecommerce#

Uruchomienie platformy ecommerce, z której klienci będą zadowoleni i chętnie będą do niej wracać, to nie tylko uruchomienie darmowego oprogramowania sklepu internetowego na wypożyczonej infrastrukturze. Czym jest zadowolenie klienta, wydajność, niezawodność czy funkcjonalność i co jest dla branży ecommerce najważniejsze z całej grupy atrybutów jakościowych opisujących rozwiązania informatyczne?

Wieloletnie doświadczenie we wspieraniu klientów wdrażających rozwiązania z obszaru marketingu, obsługi klienta i ecommerce, ułatwia wytypowanie najbardziej kluczowych elementów wymagających szczególnej uwagi przy uruchamianiu takowych rozwiązań. 

Piotr  Ślęzak

Piotr Ślęzak

CEO, ForProgress


Sala B

11:30-11:50

Atrybucja wielokanałowa jako jeden ze sposobów wykorzystania Big Data w ecommerce#

Wystąpienie w trakcie którego spróbuję w przystępny sposób zmierzyć się z tematem atrybucji wielokanałowej, która odpowiednio zbudowana może całkowicie zmienić sposób planowania i optymalizacji mediów. Czy warto poświęcić czas i zasoby na rozbudowaną analitykę? Jak rozpocząć i w którym kierunku zmierzać aby poprawić efektywność działań marketingowych w przypadku e-handlu.

Krzysztof  Rosiński

Krzysztof Rosiński

solutions consultant, Google


11:55-12:15

Personalizacja w czasie rzeczywistym#

Anonimowi użytkownicy to w prawie 98% wszystkich odwiedzających. Przeprowadź ich konwersje wykorzystując personalizację w czasie rzeczywistym na postawie aktywności, lokalizacji i innych zbieranych danych.

Jan  Łożyński

Jan Łożyński

technology marketing manager, Predictes


12:20-12:40

Bez odpowiednich narzędzi obsługi marnujesz czas i pieniądze wydane na marketing#

- jak narzędzia obsługi wpływają na konwersję?
- porzucone koszyki można ratować
- planowanie komunikacji w budowaniu lojalności i dojrzewaniu leadów

Tomasz  Paprocki

Tomasz Paprocki

dyrektor ds. sprzedaży korporacyjnej, Focus Telecom Polska


12:45-13:05

Obudź śpiocha czyli jak aktywizować klientów w Twoim sklepie internetowym?#

Dowiedz się jak wykorzystując odpowiednie komunikaty, funkcjonalności systemów do email marketingu oraz narzędzia marketingowe możesz aktywizować swoich klientów.

Anna  Łowczowska

Anna Łowczowska

PR & Marketing Manager, FreshMail


13:10-13:30

Mobilna rewolucja w eCommerce. 10 przykładów automatyzacji dla sklepów internetowych#

- Odrodzenie Push Marketingu, czyli jak mobilna rewolucja zmienia strategie marketingowe
- Jak połączyć i zautomatyzować marketing i sprzedaż w kanałach mobile, desktop oraz offline
- Dynamiczne personalizowane treści w m-Commerce
- eCommerce NextGen - nowy silnik rekomendacji i mechanizmy Next Best Offer
- 10 przykładów automatyzacji wykorzystywanych przez klientów SALESmanago

Marek  Broda

Marek Broda

dyrektor operacyjny, SALESmanago


13:35-13:55

Jak realizować kampanie RTB, które generują zasięg i efektywność dla e-commerce?#

RTB głównie kojarzy się z remarketingiem. Jest to jednak także bardzo ciekawy model, który pozwala pozyskiwać nowego użytkownika, a przecież na takim przede wszystkim zależy każdemu biznesowi internetowemu. W trakcie prelekcji dowiesz się, jak można realizować takie działania w sposób efektywny kosztowo.


13:55-14:35

Obiad/Networking#

14:40-15:00

Jak podbić internet dzięki DoubleClick?#

Na 30 slajdach o tym, jak udało nam się zoptymalizować prowadzone przez Rainbow kampanie display m.in. dzięki wykorzystaniu remarketingu na powierzchniach premium w największych polskich portalach.

Jarosław  Miszczak

Jarosław Miszczak

head of client service, Bluerank


15:05-15:25

Remarketing SMS – rewolucja w świecie SMS i e-commerce?#

Remarketing SMS – połączenie powiadomień SMS i najnowszych rozwiązań technologicznych – to rozwiązanie, które pozwala m. in. mierzyć i badać zachowania użytkowników po przeprowadzeniu kampanii SMS, w rzetelny sposób zbierać twarde dane liczbowe oraz prowadzić interaktywną komunikację z klientami.

Jak wdrożyć i przeprowadzić kampanię z wykorzystaniem remarketingu SMS? Jak zachęcić klienta za jego pomocą do zakupu produktów bądź usług. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie podczas wystąpienia.


15:30-15:50

Quick Wins w marketingu online - czy możliwe są spektakularne sukcesy bez wielkich nakładów? #

Quick Wins - czy rzeczywiście marketing online może działać błyskawicznie, czy też potrzeba czasu, by zobaczyć efekty? Różne podejścia, różne strategie, różne definicje sukcesu.  


15:55-16:15

Sky is the limit? Mity i fakty na temat chmury w e-commerce#

Co tak naprawdę wiesz o chmurze? Czy jej zasoby rzeczywiście są nieograniczone? Jaki jest jej poziom bezpieczeństwa? Czy chmura posiada moc, która może zmienić sposób działania Twojego e-sklepu? Nadszedł moment, aby potwierdzić fakty i obalić powszechnie panujące mity.

Zuzanna  Łuszczewska

Zuzanna Łuszczewska

manager ds. marketingu, Beyond.pl


16:15-16:30

Zakończenie konferencji#

//